Jobbat!!

Idag var det till att gå upp me tuppen kl04.45 ringde den, för jag skulle jobba. Kidsen ska ju först lämnas hos barnvakten. (Tack älskade svägerska Sandra för att du finns) och sen ska jag va på plats 07.00 i Helsingborg.
Det var riktigt roligt att jobba idag hände mycke och jag fick ju sköta mig själv.
Hämtade sedan barnen halv 2 och då var både barnen och Sandra trötta:-). Ungarna somnade i bilen hem så det blev ingen handling för jag orkade inte asa in 2 trötta barn i affären.
Ni vet ju säkert hur det skulle sluta. gnäll och skrik efter godis mm.
Fredrik hade bestämt plättar till middag så det va ju lätt.
 Precis duschat så nu luktar jag gott igen:-).
Nu blir det mys i soffan me la familja(hoppas barnen somnar tidigt).
Imorgon ska jag umgås med underbara Katrin här hemma för det har sötnosen Jordan bestämt.

Ses imorgon!

Kommentarer
Postat av: Katrin

Tack kära du för idag. Alltid lika trevligt att träffas. Inte blev de sämre av att ungarna lekte kanon idag. De får dem gärna göra om så att vi kan flabba unnan. Vilton sov duktigt när han kom hem. Han börjar ju bli kinkig och vill inte sova borta.

Vi hörs. Kram

2009-02-19 @ 19:14:06
Postat av: Karolina

Jobba är .... alltid lika skoj ;) Positivt tänkade ;)



Kramen

2009-02-26 @ 23:49:52
URL: http://sweetypajen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0