Ännu en tidig morgon

Sitter i soffan med barnen och kollar Shrek o det e förmodligen 19 gången man ser den denna veckan. Ja huvudsaken kidsen e lugna. Fredrik har ju sin sista lediga dag på länge så han kan få vila ut tänkte jag.  Dagen idag bjuds på lång runda med familjen städ och en massa tvätt.
Måste säga att det känns som om det ska bli himla skönt att alla dessa helgdagar e över så allt kan återgå till det normala( säger jag som e mammaledig).
Nä nu får jag väl ta hand om ungarna lite, si jo.


Kommentarer
Postat av: Katrin

Hallå snäckan..

Va trevligt de här va. De e sånt man kan göra om man har sovande barn. Fy fan va jag spyr på att vara uppe på nätterna. Ha en bra dag.

Kramisar

2009-01-06 @ 10:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0