Fy an vad det e kyligt

Måste ärligt säga att denna dag mest varit tråkig, men det e så ....kallt att jag inte orkat dra ut ungarn a idag. Ja vi har lekt på Vince rum med bilar och lilla Nessa har haft en spindel i munnen. Det e så skönt nu när hon kan sitta själv för hon e ju med på ett helt annat sätt och jag kan leka med Vince utan att ha henne i knäet.
Båda har sovit en bra stund nu mitt på dagen men dock ej samtidigt utan när Vince somnade vaknade lillan.
Nu e det full rulle igen så jag får gå och ta hand om barnen.

Ps Undra var min blogg designer blir av???????

Kommentarer
Postat av: Sandra med *Engla*

Din design kommer ;) men måste ha lösen och sånt för att komma in och fixa det! Du får skicka lite bilder till mig på msn som du vill ha med :)



pussosånt

2009-01-09 @ 15:53:43
URL: http://ahlerupsbabe.blogg.se/
Postat av: Björn Wikström

hejsan hej!!!

kul att du hittat min blogg!!! och att du lämnade ett avtryck!!!

Kram på dig!!!

2009-01-09 @ 20:09:29
URL: http://singelpappa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0