Morning gott folk

JAha vad hände med denna natten den försvann lika fort som alla andra, ibland eller nästan alltid så känns det som om man inte hinner stänga ögonen förrens man ska slå upp de igen....
Morgonen började med att Vince kissa ner sängen och väcker Nessa. Mmm det e ju bara till att dra sig upp för de sura sängkläderna måste ju i tvätten.
Fredrik gick oxå upp så nu dividerar vi om vem som ska ligga länge imorgon hihi. Ja vi turas om att sova på helgen ena dagen han och andra jag. 

Vincent e på topp  och Vanessa kör runt i gåstolen och gapar gagagagagagagagag, så det blir till att rasta de små med lite trädgårdsgöra samt städa min bil.

Hörs sen!
 

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hej. Ja, det är skoj att ghitta nya bloggar som man gillar. Jag brukar så sällan ha tid för det. Därför var det ju kul att du hittade min!! ler

Mina barn stod klistrad här nu nåär vi tittade på dina bilder ifrån buslandet (eller vad det hette). Dom tyckte att det såg jätte skoj ut!! Du ser själv ut att vara en normal tjej med huvudet på skaft.
flirt

Är det ok om jag länkar till din blogg bland mina favoriter??

Ha en fortsatt trevlig helg!!* Kram /Carro

2009-01-10 @ 10:05:40
URL: http://carolinehulinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0