Städar dag

Idag så tog jag inte ens på mig bh innan jag lämnade Vince på dagis skulle ju ändå bara hem och städa huset vårt.
Det tog ca 2 timmar sen var våra 200 kvadrat städade, Nessa låg och sov där ute i vagnen och var vaktad av Challe känns bra när han e ute och kollar så ingen obehörig kommer.
Sen blev det lite middag till lilla snäckan, gör nu all hennes mat själv känner mig himla duktig faktiskt. JAja det e en penga fråga tycker det e så himla dyrt att handla all denna barnmat. Sen var det dags för en städ på mig själv kände mig rätt äcklig duschar ju alltid på morgonen annars.
Vanessa skulle på 6 månaders koll idag och dit bar det.
Läkaren sa att hon var ovanligt stabil för att va så liten aaaaaaaaaaaa ja man blir ju gla. När vi kom till dagis så var barnen ute det va ju så fint väder, ställde mig lite och kollade på när de lekte utan att Vince såg mig.
Gud vad kul han hade så skönt att se. Innan vi gick hem så handlade vi på ICA pytt i panna stod på menyn.
Väl hemma igen så började barnen få tosinga ryck och jag bara längrat till JOBBBBBBBBBB. Nej jag älskar att va hemma med mina barn men jag tycker oxå väldigt mycke om att jobba och jag saknar det mycke.
Nu slog Vince sig hörs sen!!!!!! 



Så här ser jag ut nu för tiden

Kommentarer
Postat av: Sofie

Kikar förbi! Fin blogg du har!



Ha en bra kväll!



/Sofie

2009-01-20 @ 22:56:11
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Knegarn

Det är ju sol idag!



Ta Nessa på en långpromenad och bara njut!! Det går så fort, min tjej blir 18 år om en dryg vecka, var har alla dessa år blivit av??

2009-01-21 @ 11:17:15
Postat av: Sandra

Lia snygg som vanligt ;)

2009-01-21 @ 12:14:55
URL: http://ahlerupsbabe.blogg.se/
Postat av: SandraL

Sötis! Tack för alla kramar. Puss Sandra

2009-01-25 @ 17:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0