Xider och en massa mys med familjen

Ja nu sitter man i soffan och kollar Bumpa med familjen smuttar på ett glas cider och inväntar Lets Dansa med Blondinbellisen unt Big man Samuelsson. 
Jag fattar inte alla dessa skriverier och dåliga kommentarer om lilla Bella hon e trots allt en 18åring som kommit rätt långt fast sin ringa ålder. Dock e jag ingen läsare av hennes blogg för jag trycker väl kanske att mode, dagensoutfit å sånt inte e så värst roligt att läsa. Nej jag e väl lite tråkig men jag gillar "vanligabloggar".
Men som sagt hon e trots allt 18 och helt korkad kan hon då inte vara. Sen e hon väldans söt tycker jag, ja kontentan av detta e att jag önskar alla lycka och e glad för att det går bra för henne.
Vem ska vinna Lets Dansa då tja hade varit kul om Bagge hade vunnit för hon e ur bra och en cool tant(hihi hon e ju trots allt över 35).
Helgen har vi inte planerat så vi får se vad som händer.
Over and out

Kommentarer
Postat av: iss

Gick rykte om att din kille va dans kung?????

2009-01-24 @ 21:48:20
Postat av: Anonym

Halloj!

Fin blogg du har, kollar en sväng då och då!

Snart är det dax för Elvira att valpa!

Sedan kan du väl ta dina små och studsa inom när du är på lekplatsen..

Länge sedan jag pratade med dig ju S

Har inte sett dig på ett tag heller..

Kram!!

Mia

2009-01-28 @ 18:55:58
URL: http://anglalyckanskennel.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0